مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 05:502020-03-02سياسي

برخورد جدی با متخلفان حوزه پسماندهای پزشکی در تبریز


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز از برخورد جدی با متخلفان حوزه پسماندهای پزشکی با همکاری دستگاه قضایی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا اصغری اظهار داشت: با تاکید دادستان تبریز، برای حفظ سلامت شهروندان با جدیت کامل با متخلفان حوزه پسماندهای پزشکی طبق قانون برخورد خواهیم کرد.

وی افزود: در راستای اجرای اصل 50 قانون اساسی کشور و با در نظر گرفتن تهدیدات جدی و خطرات زیست محیطی پسماندهای پزشکی، بیمارستانی و مخلوط کردن پسماندهای مذکور با سایر پسماندها و عدم نظارت و مدیریت صحیح توسط متصدیان امر، به خصوص بالاترین مقام اجرایی مجموعه ها، هرگونه تخطی از قوانین برابر ماده 13 قانون مدیریت پسماندها مصوب 20 اردیبهشت سال 83 و ماده 18 همان قانون و ماده 688 قانون مجازات اسلامی جرم بوده و سازمان ها و نهادهای ذی ربط به خصوص مراجع قضایی بدون هیچ ملاحظه کاری با متخلفان امر برخورد قاطع خواهد کرد.

اصغری بابیان اینکه شهر متعلق به همه است، خاطرنشان کرد: برای سلامتی شهروندان و فرزندان این مرز و بوم که آینده سازان مملکت هستند، از هیچ شخص یا نهادی واهمه ای نداریم و با عزمی راسخ در راه اجرای قانون و آبادانی روزافزون تبریز قدم خواهیم برداشت و از دستگاه قضایی تشکر ویژه داریم که ما را در این راه یاری خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با متخلفان حوزه پسماندهای پزشکی در تبریز

برخورد جدی با متخلفان حوزه پسماندهای پزشکی در تبریز