مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 19:552020-03-01سياسي

10 داروخانه و فروشگاه لوازم بهداشتی محتکر در مازندران پلمپ شد


سید یونس حسینی عالمی یکشنبه شب در گفت و گو تلفنی با خبرنگار ایرنا افزود : علاوه بر این ، برای 143 متخلف اقتصادی و بهداشتی نیز پرونده قضایی در تعزیرات حکومتی تشکیل شده است که با این متخلفان نیز با اشد مجازات پیش بینی شده در قانون برخورد خواهد شد.

وی در مورد مجازات های پیش بینی شده در قانون برای محتکران هم توضیح داد : اگر احتکار عمده از سوی اخلاگران صورت گیرد ، به عنوان مفسد فی الارض محاکمه خواهند شد که جزای این افراد نیز در قانون از لحاظ حبس بین 5 تا 20 سال تعیین شده و علاوه بر این ، به 74 ضربه شلاق نیز محکوم خواهند شد.

حسینی عالمی ضبظ تمام اقلام و دارایی هایی که از راه اخلال و احتکار به دست آمده ، به عنوان دیگر مجازات برای محتکران عمده کالا و اقلام بهداشتی یاد کرد.

وی گفت : اگر احتکار جزیی هم از سوی محتکران کالاهای بهداشتی و درمانی صورت گیرد ، طبق قانون محتکران ضمن توقیف تمام اموال احتکار شده ، بین 2 تا 5 سال زندان محکوم می شوند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساری از مردم خواست هر گونه احتکار کالا و اقلام بهداشتی و گرانی بی رویه این اقلام را از طریق تماس با شماره تلفن همراه 09112293240 پیامک کنند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 داروخانه و فروشگاه لوازم بهداشتی محتکر در مازندران پلمپ شد

10 داروخانه و فروشگاه لوازم بهداشتی محتکر در مازندران پلمپ شد