مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 15:552020-03-01ورزشي

لغو دیدار سه تیم گیلانی در لیگ یک در پی شیوع ویروس کرونا


در پی درخواست سه باشگاه گیلانی حاضر در رقابت های لیگ یک فوتبال و مساعدت سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، دیدار این تیم ها در هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ یک فوتبال به تعویق افتاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، گیلان یکی از 27 استان درگیر ویروس کرونا بوده و با 110 مبتلا به ویروس کرونا سومین استان پس از پایتخت و قم از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس است.

سه تیم گیلانی داماش، ملوان و سپیدرود در پی جلوگیری از گسترش بیماری کرونا طی نامه ای مشترک به هیئت فوتبال گیلان خواهان تعویق دیدارهای هفته بیست و هفتم خود شدند؛ نامه این تیم ها از طریق هیئت فوتبال گیلان به فدراسیون فوتبال ارسال شده و با مساعد سازمان لیگ فدراسیون فوتبال دیدارهای هفته بیست و هفتم این تیم ها به تعویق افتاد.

براین اساس دیدار تیم فوتبال ملوان انزلی مقابل بادران تهران که قرار بود روز چهارشنبه 14 اسفند برگزار شود به تعویق افتاده و در تاریخ 28 اسفندماه برگزار خواهد شد؛ دیدار تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز که قرار بود روز چهارشنبه 14 اسفند از ساعت 14:30 در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شود لغو و ششم فروردین ماه برگزار خواهد شد.

داماش گیلان سومین تیم گیلانی است که دیدارش در هفته بیست و هفتم مقابل خوشه طلایی ساوه به تعویق افتاده است؛ طبق شنیده ها تصمیم گیری در خصوص لغو سایر دیدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو دیدار سه تیم گیلانی در لیگ یک در پی شیوع ویروس کرونا

لغو دیدار سه تیم گیلانی در لیگ یک در پی شیوع ویروس کرونا