مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 15:302020-03-01دانش

ستاری: برای تولید 5 میلیون ماسک با شرکت های دانش بنیان قرارداد امضا شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،، سورنا ستاری با اشاره به استقبال دانش بنیان ها از فراخوان کرونا را شکست می دهیم ، - معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، گفت: اخیراً قرارداد تولید حدود پنج میلیون ماسک به کمک شرکت های دانش بنیان بسته شده است که این ماسک ها برای کادر پزشکی درمانی مورد استفاده قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،، سورنا ستاری با اشاره به استقبال دانش بنیان ها از فراخوان کرونا را شکست می دهیم ، گفت: در حال حاضر چند شرکت دانش بنیان در ساخت و تأمین ملزومات مقابله با کرونا فعالیت می کنند و اکنون همه بخش های کشور از جمله زیست بوم نوآوری، عزم خود را برای مقابله با این بیماری جزم کرده اند.

وی با اشاره به نقش چشم گیر زیست فناوری در فعالیت شرکت های دانش بنیان، ادامه داد: 600 شرکت در حوزه زیست فناوری در کشور فعال هستند و از این حیث رتبه سوم آسیا را در اختیار داریم و باید زمینه صادرات بیشتر این محصولات را فراهم کنیم.

رییس ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان کشور همچنین از توانمندی ساخت ماسک های نانوفیلتر از سوی شرکت های دانش بنیان داخلی اشاره کرد و گفت: در حال حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاری: برای تولید 5 میلیون ماسک با شرکت های دانش بنیان قرارداد امضا شده است

ستاری: برای تولید 5 میلیون ماسک با شرکت های دانش بنیان قرارداد امضا شده است