مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 15:002020-03-01سياسي

مردم اسدآباد مراسم جشن و سوگ خود را تا حد امکان برگزار نکنند


رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد بابیان اینکه همشهریان مراسم جشن و سوگ خود را تا حد امکان برگزار نکنند، گفت: کادر درمانی اسدآباد با تمام توان آماده درمان موارد مشکوک به کرونا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهنام رضا مخصوصی بعدازظهر یکشنبه در ستاد پیشگیری از کرونا با بیان اینکه در جهت مقابله با کرونا سرویس های آبخوری و آب سرد کن های ادارات و مجموعه ها باید تا مدتی غیرفعال شوند، گفت: ضدعفونی کردن محل نماز جماعت، وسایل مشترک همچون مهر، چادر، تسبیح نیز باید هرچه سریع تر انجام شود.

وی با بیان اینکه پارک ملت اسدآباد باید به علت قرار گرفتن در مسیر عبور مسافران مورد توجه ویژه برای ضدعفونی قرار گیرد چرا که ممکن است هموطنان سایر شهرها که در این نقطه تردد می کنند حامل ویروس کرونا باشند، گفت: 25 درصد مبارزه با کرونا به عهده سیستم درمانی و 75 درصد به عهده سایر نهادها است.

مخصوصی با تاکید بر اینکه همشهریان مراسم جشن و سوگ خود را تا حد امکان برگزار نکنند چرا که تجمعات این چنینی از مهمترین مکان ها برای انتشار ویروس کرونا است، گفت: هر فردی از قم یا مکان های آندمیک برمی گردد باید تا 14 روز در قرنطینه خانگی باشد رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه از دستگاه قضایی تقاضا داریم به کمک ما آمده و با منتشرکنندگان شایعات کرونا در فضای مجازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم اسدآباد مراسم جشن و سوگ خود را تا حد امکان برگزار نکنند

مردم اسدآباد مراسم جشن و سوگ خود را تا حد امکان برگزار نکنند