مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 14:152020-03-01سياسي

کرونا زدایی نیمی از شهرستان های شرق گیلان توسط پاسداران تیپ میرزاکوچک لنگرود


شهرستان آستانه اشرفیه، لاهیجان و لنگرود طی دو روز اخیر توسط پاسداران تیپ مخصوص میرزا کوچک خان از ویروس مهاجم کرونا ضدعفونی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، در راستای شیوع ویروس کرونا در کشور ازجمله انتشار آن در گیلان، اقدامات پیشگیرانه در جهت مقابله با این مهاجم ناخوانده در جای جای مناطق استان در حال انجام است.

بنا بر تصمیم شورای سلامت استان ضدعفونی شهر رشت بر عهده شهرداری، شهرستان های غرب استان بر عهده سپاه قدس گیلان و شهرستان های شرق استان نیز بر عهده تیپ مخصوص میرزاکوچک خان نیروی زمینی سپاه است.

تیپ مخصوص میرزا کوچک خان نیروی زمینی سپاه مستقر در لنگرود طی روزهای گذشته بیمارستان های میلاد لاهیجان و امینی لنگرود را با به کارگیری از ناوگان خودرویی جنگ نوین -دستگاه فوگر حرارتی مه پاش- و همچنین سم پاش های دستی ضدعفونی کرده و این اقدام درخور و شایسته همچنان در شبکه گیلان ادامه دارد.

علاوه بر بیمارستان ها، جان برکفان پاسدار تیپ مخصوص میرزا کوچک خان سپاه، ادارات شهرستان لنگرود ازجمله فرمانداری و دادگستری را نیز با دستگاه های پیشرفته جنگ نوین ضدعفونی کردند و مابقی ادارات شهرستان نیز تا پایان وقت امروز ضدعفونی خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا زدایی نیمی از شهرستان های شرق گیلان توسط پاسداران تیپ میرزاکوچک لنگرود

کرونا زدایی نیمی از شهرستان های شرق گیلان توسط پاسداران تیپ میرزاکوچک لنگرود