مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 13:502020-03-01ورزشي

کانون مربیان به فدراسیون هشدار داد/ کار به فیفا می کشد؟


کانون مربیان فوتبال ایران بعد از پاسخ نگرفتن از فدراسیون فوتبال برای دریافت کرسی خود در مجمع این فدراسیون، اعلام کرد در صورت ادامه این روند به فیفا شکایت خواهند کرد.

- کانون مربیان فوتبال ایران بعد از پاسخ نگرفتن از فدراسیون فوتبال برای دریافت کرسی خود در مجمع این فدراسیون، اعلام کرد در صورت ادامه این روند به فیفا شکایت خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق اساسنامه فدراسیون نماینده کانون مربیان فوتبال ایران باید عضو مجمع باشد و به عنوان نماینده مربیان ایرانی در انتخابات شرکت کند اما در صورتی که این کانون به ثبت نرسیده باشد، سرمربی تیم ملی بزرگسالان باید در انتخابات شرکت کند، اما با توجه به خارجی بودن سرمربی تیم (دراگان اسکوچیچ) حمید استیلی، سرمربی تیم ملی امید جای او را در مجمع گرفته است.

کانون مربیان در سال 1380 به ثبت رسیده، اما در هیچ یک از مجامع انتخاباتی فدراسیون نماینده این کانون شرکت نکرده است.

*درخواست کانون مربیان برای ارسال دعوت نامه از سوی فدراسیون چند روز قبل دبیرکل کانون مربیان فوتبال ایران با ارسال نامه ای به ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال مراتب اعتراض خود را نسبت به این موارد اعلام و ضمن درخواست ابطال فرم پیشنهادی نامزدهای انتخاباتی به دلیل عدم ارسال از سوی کانون مربیان در زمان مناسب اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون مربیان به فدراسیون هشدار داد/ کار به فیفا می کشد؟

کانون مربیان به فدراسیون هشدار داد/ کار به فیفا می کشد؟