مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 12:402020-03-01ورزشي

موافق بازی شهرخودرو و ذوب آهن در روز جمعه نیستیم


سخنگوی باشگاه شهرخودرو با بیان اینکه موافق بازی باذوب آهن در روزجمعه نیستیم،گفت:به دلیل شیوع کرونااز فدراسیون،خواهان تعویق زمان بازی ها بودیم امابدون اطلاع، - زودتر از موعد برگزار می شود.

جواد طاری بخش در گفتگو با خبرنگار مهر ، در خصوص تغییر زمان بازی این تیم مقابل ذوب آهن، اظهار کرد: به ما خبری مبنی بر تغییر زمان بازی داده نشده و در واقع نمی دانم فدراسیون با چه مبنایی این تغییر را در دستور کار قرار داده است.

سخنگوی باشگاه شهر خودرو با بیان اینکه با توجه به تعویق بازی های آسیایی، کادر فنی تمرینات تیم را تعطیل کرد و بازیکنان در حال استراحت هستند، افزود: یک باره و بدون اطلاع، این تغییر را در خبرها دیدم و هنوز نمی دانیم چرا فدراسیون تصمیم بر تغییر زمان بازی از یکشنبه 18 اسفند به جمعه 16 اسفندماه گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه تصمیم ما، بازی در روز یکشنبه 18 اسفندماه است، تصریح کرد: به هیچ وجه حاضر به برگزاری زودتر از موعد بازی نیستیم چراکه برنامه ریزی های ما برای روز یکشنبه است.

طاری بخش ادامه داد: به فدراسیون اعلام کردیم با توجه به شیوع ویروس کرونا بازی ها را به تعویق بیندازد، اما آنان تصمیم بر برگزاری زودتر از موعد تعیین شده بازی ها می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافق بازی شهرخودرو و ذوب آهن در روز جمعه نیستیم

موافق بازی شهرخودرو و ذوب آهن در روز جمعه نیستیم