مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 12:302020-03-01سياسي

بهترین راه کمک رسانی به مردم در مواقع بحران استفاده از استارت آپ هاست


سرپرست معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور گفت: بهترین راه تسریع در کمک رسانی به مردم در مواقع بحران استفاده صحیح از استارت آپ ها و اعتماد به جوانان فعال در این عرصه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، جواد جاویدنیا با بیان اینکه فروشگاه های بزرگ آنلاین بهترین گزینه برای توزیع ایمن کالا و شفافیت توزیع کالاهای بهداشتی هستند، اظهار کرد: تصمیم گیری هایی انجام شده است که از این بستر شفاف و قابل نظارت برای توزیع عادلانه اقلام بهداشتی استفاده شود.

وی بیان کرد: این شرکت ها اعلام آمادگی کرده اند که بدون دریافت سود و حتی با هزینه ارسال رایگان این اقلام را طبق سیاست های ستاد مقابله با کرونا توزیع کنند، این بسترها کاملاً مطمئن و قابل نظارت هستند و کوچک ترین تخلفی کاملاً قابل کشف و ردیابی است.

به لحاظ گردش بالای کالا و نیز شفافیت فرایند مواردی همچون احتکار و گران فروشی در این شرکت ها بسیار بعید است.

  سرپرست معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور تصریح کرد: اخباری که بعضاً متأسفانه به صورت رسمی از تخلفات برخی فعالان بزرگ این بستر منتشر شده، عجولانه و بدون انجام بررسی دقیق و کارشناسی بوده است و  وقوع تخلف هنوز از ناحیه این کسب و کار محرز نیست، همچنین طی بازدیدی که شخصاً در زمان کشف و توقیف برخی اقلام از انبار یکی از این شرکت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین راه کمک رسانی به مردم در مواقع بحران استفاده از استارت آپ هاست

بهترین راه کمک رسانی به مردم در مواقع بحران استفاده از استارت آپ هاست