مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 12:202020-03-01اجتماعي

متوفیان فقط تا صحن آزادی در حرم مطهر رضوی طواف می شوند


مدیر عامل سازمان فردوس های شهرداری مشهد گفت: پیرو دستورالعمل ابلاغی از سوی آستان قدس رضوی، به منظور حفظ سلامتی زائرین و مجاورین حضرت رضا(ع) تشییع و طواف متوفیان فقط از محل توقف آمبولانس های مرکز اعزام تا ورودی صحن آزادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت آرامستان، امروز جلسه ستاد مقابله و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس با حضور مدیر عامل و مدیران سازمان مدیریت آرامستان ها در محل آرامستان بهشت رضا(ع) و با محوریت بررسی اقدامات انجام گرفته برگزار شد.

مدیر عامل سازمان فردوس های شهرداری مشهد، ضمن تاکید بر پیگیری و اجرای راه های پیشگیری در سطح آرامستان های مشهد گفت: با توجه به تاکیدات شهردار مشهد در راستای حفظ سلامت شهروندان و همکاران، ضدعفونی ساختمان های اداری و محیط های آرامستان ها باید به صورت مستمر و با دقت انجام پذیرد.

حجت الاسلام حسین مهدوی دامغانی افزود: پیرو دستورالعمل ابلاغی از سوی آستان قدس رضوی، به منظور حفظ سلامتی زائرین و مجاورین حضرت رضا(ع) تشییع و طواف متوفیان فقط از محل توقف آمبولانس های مرکز اعزام 1530 تا ورودی صحن آزادی ( باب السلام) بوده و مراسم خطبه و نماز میت در همان مکان برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متوفیان فقط تا صحن آزادی در حرم مطهر رضوی طواف می شوند

متوفیان فقط تا صحن آزادی در حرم مطهر رضوی طواف می شوند