مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 12:162020-03-01سياسي

تیپ 216 زرهی زنجان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا آماده است


فرمانده تیپ 216 زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری زنجان تاکید کرد: ارتش با تمام توان برای مقابله با شیوع بیماری کرونا در زنجان آماده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ داوود حمدی ظهر یکشنبه در حاشیه ضدعفونی معابر پرتردد شهر زنجان، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ارتش روز گذشته برای دومین بار اقدام به ضدعفونی معابر پرتردد شهر زنجان کرد، افزود: خوشبختانه با تعاملی که بین تیپ 216 زرهی و شهرداری زنجان وجود داشت، توانستیم برای دومین روز پیاپی، محله ها و معابر پرتردد شهر زنجان را ضدعفونی کنیم.

وی با اشاره به اینکه تلاش کردیم تا از نفرات کم تری برای انجام ضدعفونی معابر پرتردد شهر زنجان استفاده کنیم، تصریح کرد: همه هماهنگی های لازم برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در زنجان انجام شده و ارتش تمام قد در برابر این بیماری خواهد ایستاد که در این راستا همراهی شهروندان زنجانی نیز بیش از پیش مورد نیاز است.

حمدی با یادآوری اینکه این آمادگی را داریم که از نیروهای لازم و کافی برای روزهایی که احتمال بالا رفتن پیک بحران این بیماری وجود دارد، استفاده کنیم، ادامه داد: در همین راستا تعدادی از نیروی تیپ 216 زرهی زنجان در معابر و محله های پرترافیک شهر زنجان مستقر شده اند تا اقدام به ضدعفونی معابر پرتردد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیپ 216 زرهی زنجان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا آماده است

تیپ 216 زرهی زنجان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا آماده است