مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 11:362020-03-01پزشكي

وقتی از کرونا ترسیده ایم چه کنیم؟/ افزایش آگاهی رمز آرامش ماست


این روزها شاهد هیجان عجیب منفی بر علیه ویروس کرونا در کشورمان هستیم، مردم در فضاهای مجازی مدام در حال گشت و گذار درباره این ویروس هستند، اخبار مرتبط فیک را بهم انتقال می دهند و همین ها رفتارهای هیجانی شان را زیاد می کند و خود عاملی برای ضعیف کردن سیستم ایمنی بدنشان می شوند.

- خبرگزاری فارس ـ گروه خانواده (زهره سعیدی): ویروس کویید 19 (کرونا)  مدتی است که بسیاری از کشورهای دنیا را درگیر خود کرده و از جمله ایران نیز از آن در امان نمانده است به همین دلیل نیز هشدارهای زیادی برای پیشگیری و همینطور مقابله با آن از سوی کارشناسان و متخصصان داده می شود هرچند که تاکنون درمانی برای آن به دلیل جهش یافتگی که داشته مشخص نشده اما متخصصان معتقد هستند که رعایت موارد بهداشتی می تواند در زمینه عدم مبتلا بدان موثر باشد.

این روزها شاهد هستیم که خیلی افراد به دلیل اضطراب ناشی از گرفتن این ویروس در جامعه دست به رفتارهای عجیب و غریب تری می زنند که بیشتر آنها را به بیماری جسمی و روانی نزدیک می کند.

از جمله حضور در بیمارستان ها برای تست کرونا، حضور زیاد در داروخانه ها برای انبار کردن ماسک، دست کش و سایر شوینده ها و ضد عفونی کننده ها و .

در شماره های قبلی در ارتباط با اضطراب و تأثیر آن بر روند تسریع بیماری () نگاشتیم اما در این گزارش قرار است درباره تنظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی از کرونا ترسیده ایم چه کنیم؟/ افزایش آگاهی رمز آرامش ماست

وقتی از کرونا ترسیده ایم چه کنیم؟/ افزایش آگاهی رمز آرامش ماست