مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 11:302020-03-01سياسي

اقدامات و آمادگی های شهرداری قابل مقایسه با 10 روز قبل نیست


مدیرعامل سازمان مدیریت بحران شهر تهران گفت: اقدامات و آمادگی های امروز شهرداری تهران برای مقابله با کرونا با 10 روز قبل قابل مقایسه نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، رضا کرمی محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران در نشستی مجازی گفت: از روز یک اسفند وزارت بهداشت از شهرداری تهران خواست تا به کمک وزارت رفته و برای مقابله با ویورس کرونا اقدام کند.

وی افزود: جلسات متعددی با حضور همه مدیران شهرداری تهران برگزار شد و تصمیم گرفته شد که شهرداری تهران باید خودش به صورت مستقیم به موضوع مقابله با ویورس کرونا ورود داشته باشد.

کرمی محمدی گفت: روز سه اسفند اه تصمیم گرفته شد که مدیریت این مأموریت ها درون شهرداری بر عهده سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران باشد.

مدیرعامل سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران گفت: یک سری دستورات برای آغاز کار صادر شد و در نهایت در روز سه شنبه 6 اسفند کارهای اجرایی قوت بیشتری گرفت.

کرمی محمدی گفت: در روز پنجشنبه 9 اسفند شهردار تهران حکم فرماندهی و مقابله با این ویروس را بر عهده سازمان مدیریت بحران گذاشتند و همه مدیران خدوم شهرداری در 5 کارگروه تقسیم بندی شدند.

وی خاطر نشان کرد: این پنج کارگروه عبارت بودند از آموزش و اطلاع رسانی، تامین و توزیع اقلام، بهداشت محیط و پسماندف مشارکت مردمی، بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات و آمادگی های شهرداری قابل مقایسه با 10 روز قبل نیست

اقدامات و آمادگی های شهرداری قابل مقایسه با 10 روز قبل نیست