مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 10:402020-03-01سياسي

هشدار شورای اطلاع رسانی استان سمنان به انتشار دهندگان اخبار کذب کرونایی


دبیرخانه شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان در خصوص بیماری کرونا ویروس به انتشار دهندگان شایعات و اخبار جعلی هشدار داد و از تولیدکنندگان محتوا برای ارائه مطالب مفید و آموزشی دعوت کرد.

- ایسنا/سمنان دبیرخانه شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان در خصوص بیماری کرونا ویروس به انتشار دهندگان شایعات و اخبار جعلی هشدار داد و از تولیدکنندگان محتوا برای ارائه مطالب مفید و آموزشی دعوت کرد.

.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، این دبیرخانه در اطلاعیه ای آورده است: با توجه به گسترش ویروس کرونا در مناطق مختلف کشور از جمله استان سمنان، برخی از کاربران فضای مجازی، با انتشار اخبار غیرواقعی از حوزه سلامت، باعث ایجاد رعب و وحشت در بین هموطنان شده اند.

در این اطلاعیه تاکید شده است: تنها مرجع اعلام توصیه های بهداشتی و اخبار مرتبط با بیماری کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی سمنان به آدرس semums.

ac.

ir و دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به آدرس semums.

ac.

ir.

according.

ir است و رسانه ملی، خبرگزاری های رسمی نیز به شهروندان اطلاع رسانی می کنند.

دبیرخانه شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان اعلام کرد: انتظار می رود که هم استانی های ارجمند، برای پیشگیری از هرگونه ابتلا به بیماری های واگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار شورای اطلاع رسانی استان سمنان به انتشار دهندگان اخبار کذب کرونایی

هشدار شورای اطلاع رسانی استان سمنان به انتشار دهندگان اخبار کذب کرونایی