مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 10:352020-03-01اجتماعي

پایداری هوا باعث افزایش غلظت آلاینده ها شد


معاون سازمان محیط زیست استان تهران گفت: خودروهای دیزلی نقش زیادی در افزایش آلایندگی ها دارند و در حال حاضر به دلیل پایداری هوا میزان غلظت آلاینده ها افزایش یافته است.

- محمد رستگاری،معاون نظارت و پایش اداره محیط زیست استان تهران در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، در خصوص افزایش آلاینده های هوا اظهار داشت: در حال حاضر متوسط شاخص ایستگاه های سنجش آلایندگی هوا عدد 136 را نشان می دهد که میزان آلایندگی هوا برای گروه های حساس جامعه در شرایط ناسالم قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: در چند روز گذشته شاهد کاهش تردد خودروهای سواری در تهران بودیم اما از روز چهارشنبه پایداری در هوای تهران ایجاد شد و در تهران منابع آلایندگی هوا آنقدر زیاد است که اگر تمام خودروها نیز در سطح شهر تردد کنند، در طی چند ساعت شاخص کیفیت هوا از سالم به ناسالم تبدیل می کند.

رستگار اظهار داشت: از چهارشنبه هفته گذشته نیز پایداری هوا از کیفیت هوا به تدریج کاسته است و غلظت آلاینده ها در هوای تهران افزایش یافته است.

معاون سازمان محیط زیست استان تهران اظهار داشت: مهم ترین کانون منبع آلایندگی در استان تهران خودروها هستند و خودروهای دیزلی نقش بیشتری در افزایش آلایندگی هوا دارند و تا زمانی که پایداری هوا را داشته باشیم تخلیه عادی آلودگی ها وجود ندارد ولی از ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایداری هوا باعث افزایش غلظت آلاینده ها شد

پایداری هوا باعث افزایش غلظت آلاینده ها شد