مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 10:162020-03-01سياسي

نوروزی: قوه قضاییه با محتکران برخوردجدی و عبرت آموز داشته باشد


قوه قضاییه با محتکران لوازم بهداشتی باید برخوردی جدی و عبرت آموز داشته باشد و حتی اگر دادگاه تشخیص دهد که اقدام این افراد اخلال در نظام اقتصادی است، - حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: دستگاه های نظارتی باید به طور جدی به مقابله با محتکران لوازم بهداشتی همچون ماسک، مواد ضدعفونی کننده و.

در این عرصه بپردازد.

  وی افزود: قوه قضاییه بدون اغماض و با جدیت باید احتکارکنندگان لوازم بهداشتی را مجازات کند و این مجارات باید در ملأعام انجام شود تا درس عبرتی برای دیگر محتکران باشد.

  سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: ما در حوزه برخورد با محتکران هیچ ضعف و نقص قانونی نداریم و تمام پیش بینی ها برای مقابله و مجازات محتکرین در قانون تعزیرات حکومتی انجام شده است.

  نوروزی خاطرنشان کرد: چنانچه دادگاه تشخیص دهد اقدام محتکران اخلال در نظام اقتصادی کشور و یا ایجاد هرج و مرج میان جامعه است، حتی می تواند حکم اعدام و فسادفی الارض برای محتکرین صادر کند.

  وی در پایان گفت: باز هم تأکید می کنم قوه قضاییه باید برخوردی جدی و عبرت آموز و بدون اغماض با محتکران و سودجویان لوازم بهداشتی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوروزی: قوه قضاییه با محتکران برخوردجدی و عبرت آموز داشته باشد

نوروزی: قوه قضاییه با محتکران برخوردجدی و عبرت آموز داشته باشد