مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 10:002020-03-01سياسي

دشمنان با سیاه نمایی و جعل اخبار کذب نخواهند توانست جامعه ما را ملتهب کنند


نماینده ولی فقیه در استان البرز در پی مقابله با شیوع ویروس کرونا در جامعه و ایجاد نگرانی بین مردم، پیامی خطاب به اهالی ولایتمدار استان البرز صادر کرد.

- ایسنا/البرز نماینده ولی فقیه در استان البرز در پی مقابله با شیوع ویروس کرونا در جامعه و ایجاد نگرانی بین مردم، پیامی خطاب به اهالی ولایتمدار استان البرز صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در متن پیام آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی آمده است: بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ اَلحَمدُالله رَبِّ العالَمینَ وَالصَّلاهُ وَالسَّلامُ عَلی سَیِّدِنا مُحَمَّد وَ آلِه الطّاهِرینَ خدمت خواهران و برادران ایمانی و مردم بزرگوار و صبور استان البرز سلام عرض می کنم.

لازم دانستم در این روزها و شب هایی که عده ای از هم وطنان عزیز در اقصی نقاط کشور و در استان البرز در محاصره این ویروس اشغالگر و به تعبیر رهبری ویروس منحوس قرارگرفته اند و قرارگرفته ایم نکاتی را عرض کنم.

ازآنجایی که دشمن به وسیله تمام جنگ های نرم و سختی که بلد است تلاش دارد از فرصت هایی که پیدا می کند صفوف مستحکم ملّت ما را متزلزل کند و بدبینی و بی اعتمادی و ناامیدی را در جامعه القاء کند و زحمات خدمتگزاران صدیق را بی ارزش و نظام را ناکارآمد جلوه دهد، همان طور که مطلع هستید تمام متخصصین پزشکی اعلام می کنند که این ویروس از برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان با سیاه نمایی و جعل اخبار کذب نخواهند توانست جامعه ما را ملتهب کنند

دشمنان با سیاه نمایی و جعل اخبار کذب نخواهند توانست جامعه ما را ملتهب کنند