مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 09:062020-03-01اقتصادي

افزایش 260 هزار مترمکعبی مصرف روزانه آب شرب در تهران/ مردم فعلا خانه تکانی نکنند


محمدرضا بختیاری در گفت وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه هیچ مشکلی در آب شرب تهران وجود ندارد، اظهار کرد: در حال حاضر تمام مخازن آب استان تهران پر هستند و همه تصفیه خانه ها با تمام ظرفیت آب را تصفیه و وارد مدار می کنند پس در تأمین آب هیچ مشکلی نداریم ولی در بعضی نقاط ممکن است شکستگی های موضعی و موقت داشته باشیم که چند ساعت افت فشار و یا قطعی آب به وجود می آورد.

وی با گلایه از مصرف بی رویه آب برای خانه تکانی عید در برخی نقاط استان، افزود: در غرب تهران مثل شهر قدس مصرف بی رویه و خیلی بالا است و از مردم می خواهیم که شستشوی قالی و لوازم خانه را به وقت دیگری موکول کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت پیش آمده در خصوص شیوع ویروس کرونا و افزایش مصرف آب برای امور بهداشتی و همزمانی آن با خانه تکانی عید، مصرف آب شرب تهران افزایش یافته و تقریباً معادل فصل تابستان مصرف آب داریم.

بختیاری با اشاره به افزایش غیرطبیعی میزان مصرف آب در استان تهران، بیان داشت: میانگین مصرف روزانه در مدت مشابه سال گذشته 2 میلیون و 800 هزار متر مکعب بوده که الان به 3 میلیون و 110 هزار متر مکعب رسیده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر بطور میانگین روزانه 260 هزار مترمکعب معادل 9 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش مصرف آب شرب داریم که چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 260 هزار مترمکعبی مصرف روزانه آب شرب در تهران/ مردم فعلا خانه تکانی نکنند

افزایش 260 هزار مترمکعبی مصرف روزانه آب شرب در تهران/ مردم فعلا خانه تکانی نکنند