مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 08:302020-03-01سياسي

آزادی 4 زندانی به همت اصحاب رسانه همدان


مدیرعامل ستاد دیه استان همدان از آزادی چهار زندانی جرائم غیر عمد به همت خبرنگاران و خیران رسانه ای خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان یدالله روحانی منش پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آزادی چهار زندانی جرائم غیر عمد به همت اصحاب رسانه و خیران اظهار کرد: این کار ارزنده با همکاری جامعه رسانه استان و همکاری ستاد دیه و خانه مطبوعات انجام شده است.

وی گفت: اهالی رسانه با دو هدف فرهنگ سازی به منظور کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و اقدام عملی در این زمینه در این زمینه ورود کرده اند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با اشاره به جمع آوری 15 میلیون و 200 هزار تومان توسط خبرنگاران و خیران رسانه ای استان افزود: مبلغ 8 میلیون و 800 هزار تومان نیز از سوی ستاد دیه برای آزادی چهار زندانی اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه با احتساب این دو رقم مبلغ 24 میلیون تومان برای آزادی این تعداد اختصاص یافته است افزود: مقدمات آزادی این چهار نفر طی دو روز آینده انجام می شود تا به آغوش گرم خانواده بازگردند.

روحانی منش در تشریح جزییات پرونده این چهار نفر گفت: یکی از افراد دربند یک جوان متولد 65، متاهل و راننده آژانس است که به خاطر 6 میلیون و 500 هزار تومان بدهی دو ماه در زندان به سر می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 4 زندانی به همت اصحاب رسانه همدان

آزادی 4 زندانی به همت اصحاب رسانه همدان