مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 07:502020-03-01پزشكي

ویروسی مثل کرونا در هر قرن یک بار شیوع پیدا می کند


بیل گیتس، بنیانگذار شرکت مایکروسافت و یکی از ثروتمندترین افراد جهان در جدیدترین اظهار نظر خود گفته است کروناویروس جدید یک عامل بیماری زا است که مانند آن در این ابعاد، - ویروسی مثل "کرونا" در هر قرن یک بار شیوع پیدا می کند بیل گیتس، بنیانگذار شرکت مایکروسافت و یکی از ثروتمندترین افراد جهان در جدیدترین اظهار نظر خود گفته است "کروناویروس" جدید یک عامل بیماری زا است که مانند آن در این ابعاد، هر یک قرن یک بار اتفاق می افتد و از این جهت نگران کننده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از سی ان بی سی ، بیل گیتس بنیان گذار شرکت مایکروسافت گفته است کروناویروس که باعث کشته شدن 3 هزار نفر شده و بیش از 80 هزار نفر را در سطح جهان آلوده کرده است، ممکن است یک پاتوژن(بیماری زا) یک بار در هر قرن باشد که ما نگران آن بوده ایم.

وی در مقاله ای که در مجله پزشکی New England منتشر شد، نوشت: من امیدوارم که این خیلی بد نباشد، اما باید بدانیم که باید فعلا با این بیماری دست و پنجه نرم کنیم.

گیتس و همسرش ملیندا، بنیاد بیل و ملیندا گیتس را در سال 2000 تأسیس کردند تا به بهبود سلامت جهان و مقابله با فقر شدید کمک کنند.

این بنیاد در تاریخ 5 فوریه اعلام کرد که 100 میلیون دلار برای کمک به یافتن روش های درمانی و گسترش آزمایشات روی این ویروس جدید، به ویژه برای جمعیت های ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویروسی مثل کرونا در هر قرن یک بار شیوع پیدا می کند

ویروسی مثل کرونا در هر قرن یک بار شیوع پیدا می کند