مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 07:502020-03-01بين الملل

شین فین به سادگی در تکرار انتخابات جمهوری ایرلند پیروز می شود


نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد، در صورت شکست مذاکرات دولتی کنونی در جمهوری ایرلند، حزب شین فین در انتخابات مجدد ایرلند به سادگی پیروز خواهد شد و این حزب تقریبا دو برابر دو رقیب نزدیک به خودش از حمایت برخوردار خواهد بود.

- شین فین به سادگی در تکرار انتخابات جمهوری ایرلند "پیروز" می شود نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد، در صورت شکست مذاکرات دولتی کنونی در جمهوری ایرلند، حزب شین فین در انتخابات مجدد ایرلند به سادگی پیروز خواهد شد و این حزب تقریبا دو برابر دو رقیب نزدیک به خودش از حمایت برخوردار خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نظرسنجی روزنامه ساندی تایمز با مشارکت موسسه Behaviour & Attitudes نشان می دهد که حمایت ها از حزب چپگرای شین فین به 35 درصد رسیده و از حزب فینا فایل با 20 درصد محبوبیت و حزب فاین گیل لئو واردکار، نخست وزیر موقت ایرلند با 18 درصد حمایت پیشی گرفته است و این مساله می تواند بر مذاکرات میان این دو رقیب راست میانه تاثیر بگذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز، شین فین در انتخاباتی که اوایل ماه جاری میلادی برگزار شد با دریافت آرایی بیش از آرای دیگر حزب ها برای نخستین بار، دیگران را متعجب کرد و با 24.

5 درصد از فینا فایل با 22.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شین فین به سادگی در تکرار انتخابات جمهوری ایرلند پیروز می شود

شین فین به سادگی در تکرار انتخابات جمهوری ایرلند پیروز می شود