مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 07:402020-03-01سياسي

بهره برداری از ادامه همت تا پایان سال


استاندار البرز با اشاره به اهمیت پروژه راه های استان برای رییس جمهور، گفت: ادامه پروژه همت در البرز تا پایان سال جاری زیر با ر ترافیک می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در کرج، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه ادامه آزادراه شهید همت در البرز، با بیان اینکه با اهتمام و تعصب ویژه ای در مسیر تحقق خواست و دستور رییس جمهور مبنی بر ضرورت تکمیل پروژه های راه سازی البرز، گفت: بر این اساس و طبق مأموریت های محوله، نهایت تعامل و همراهی لازم را برای تسریع در بهره برداری از پروژه منطقه یک آزادراه تهران-شمال داشتیم و این مسیر پس از سال ها انتظار هفته گذشته با حضور رییس جمهور محترم مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: ادامه آزادراه شهید همت در البرز نیز که یکی از مطالبات اصلی مردم بود با پیگیری های صورت گرفته و جلب توجه ویژه ملی تا پایان سال زیر بار ترافیک می رود.

شهبازی گفت: همچنین پروژه قطار برقی کرج-هشتگرد نیز پس از سال ها انتظار و مدت ها توقف در دی ماه امسال با حضور رییس جمهور افتتاح شد.

وی افزود: در این میان پروژه های راه هشتگرد-طالقان، آزادراه چرمشهر-آبیک، تعریض آزادراه تهران-کرج، پروژه کمربند شمالی کرج، قطار شهری کرج و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از ادامه همت تا پایان سال

بهره برداری از ادامه همت تا پایان سال