مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 07:002020-03-01اقتصادي

کاهش 55 درصدی جرائم فیشینگ با اجرای سرویس رمز دوم پویا


رییس مرکز ملی مبارزه با جرائم ملی و سازمان یافته پلیس فتا از کاهش 55 درصدی جرائم فیشینگ با اجرای سرویس رمز دوم پویا خبر داد و گفت: امیدواریم این سرویس را با فرهنگ امنیت و دانش سایبری کاربران ارتقاء دهیم و کمتر شاهد به دام افتادن کاربران باشیم.

- رییس مرکز ملی مبارزه با جرائم ملی و سازمان یافته پلیس فتا از کاهش 55 درصدی جرائم فیشینگ با اجرای سرویس رمز دوم پویا خبر داد و گفت: امیدواریم این سرویس را با فرهنگ امنیت و دانش سایبری کاربران ارتقاء دهیم و کمتر شاهد به دام افتادن کاربران باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی نوروزی با حضور در شبکه خبر در این باره گفت: طرح رمز پویا از اردیبهشت 98 کلید خورد و راه اندازی شد.

در ابتدای خرداد 98 مقرر شده بود رمز اجباری برای کسانی که می خواهند از خدمات بدون کارت استفاده کنند راه اندازی شود که بانک ها با توجه به زیرساخت های متفاوتی که دارند آپ هایی را برای دریافت رمز یکبار مصرف طراحی کرده بودند.

وی افزود: دوباره بازمهندسی با همکاری مرکز ملی فضای مجازی، دادستانی و مرکز افکار با همکاری بانک مرکزی انجام و سرویس آداپته شد که مردم همه بتوانند استفاده کنند.

رییس مرکز ملی مبارزه با جرائم ملی و سازمان یافته پلیس فتا با بیان اینکه عملا طرح با توجه به بازمهندسی انجام شده از 21 بهمن به صورت کامل اجرایی شد گفت: بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 55 درصدی جرائم فیشینگ با اجرای سرویس رمز دوم پویا

کاهش 55 درصدی جرائم فیشینگ با اجرای سرویس رمز دوم پویا