مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 07:002020-03-01حوادث

کشف بیش از 500 هزار عدد ماسک، دستکش و محلول ضدعفونی در پاکدشت


فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف 501 هزار عدد ماسک، دستکش و محلول ضد عفونی درشهرستان پاکدشت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران به نقل از پایگاه اطلاع ‏رسانی پلیس، سردار کیومرث عزیـزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان پاکدشت با اشراف اطلاعاتی موفق شدند عامل اصلی اخلال در بازار توزیع مواد بهداشتی مرتبط با بیماری های واگیردار را در سطح شهرستان پاکدشت شناسایی و دستگیر کنند.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات گسترده و کسب اطلاعات لازم از متهم با هماهنگی با مقاملات ذیصلاح و اخذ نیابت قضایی در یک عملیات ضربتی و هوشمندانه موفق شدند یک سوله محل دپو و احتکار ماسک ، دستکش و محلول های ضد عفونی را کشف و توقیف کنند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به معرفی یک متهم در این رابطه دستگیر شد، تصریح کرد: پلیس در بازرسی از این انبار 501 هزار عدد ماسک ، دستکش و محول ضد عفونی بهداشتی که ارزش آنان برابر اعلام کارشناسان مربوطه 52 میلیارد ریال عنوان شده، کشف شد.

سردار عزیزی در پایان احتکار کالاهای ضروری مردم در شرایط حساس کنونی را جرمی بسیار سنگین و غیراخلاقی عنوان و تأکید کرد: نیروی انتظامی برابر قانون با افرادی که با سوءاستفاده از شرایط خاص جامعه دست به سودج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 500 هزار عدد ماسک، دستکش و محلول ضدعفونی در پاکدشت

کشف بیش از 500 هزار عدد ماسک، دستکش و محلول ضدعفونی در پاکدشت