مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 06:102020-03-01اجتماعي

آغاز عملیات ضدعفونی معابر و اماکن عمومی شهر خاش


مدیریت شهری خاش همزمان با اعلام مراجع ذیصلاح مبنی بر انتشار ویروس کرونا، با تمام امکانات خود به منظور پیشگیری از شیوع این ویروس با اولویت اماکن و فضاهای عمومی به میدان آمد و ضدعفونی شهر را از شب گذشته آغاز کرد.

- عبدالمجید تمندانی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در خاش اظهار داشت: مبارزه با بیماری کرونا عزم جدی و همگانی را میطلبد و مردم باید با رعایت اصول پیشگیری در مقابله با این بیماری همکاری داشته باشند.

وی افزود : مدیریت شهری خاش همزمان با اعلام مراجع ذیصلاح مبنی بر انتشار ویروس کرونا با تمام امکانات خود به منظور پیشگیری از شیوع این ویروس با اولویت اماکن و فضاهای عمومی به میدان آمد و ضدعفونی شهر را از شب گذشته آغاز کرد.

شهردار خاش تصریح کرد: جهت تامین آرامش خاطر شهروندان خاشی مرحله ی اول کار ضدعفونی بانک ها،ایستگاه های تاکسی ، پارک ها، وسایل بازی کودکان و فضای سبز،ورودی ها و خروجی های شهر، میادین و.

توسط پرسنل شهرداری انجام شد.

تمندانی تصریح کرد: تا متعادل شدن وضعیت بیماری کرونا شهرداری خاش نیز همسو با ادارات مربوطه ظرفیت،اولویت کاری و محور اصلی اقدامات خود را در زمینه پیشگیری و مبارزه با این ویروس خواهد گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات ضدعفونی معابر و اماکن عمومی شهر خاش

آغاز عملیات ضدعفونی معابر و اماکن عمومی شهر خاش