مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 06:002020-03-01سياسي

تمدید مهلت ثبت نام و تغییر زمان برگزاری المپیاد دانش آموزی نانو


با توجه به تعطیلی مدارس به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، زمان ثبت نام و برگزاری یازدهمین دوره المپیاد دانش آموزی نانو تغییر یافت.

- با توجه به تعطیلی مدارس به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، زمان ثبت نام و برگزاری یازدهمین دوره المپیاد دانش آموزی نانو تغییر یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو فعالیتی است که ابتکار برگزاری آن متعلق به ایران است؛ به این معنا که در کشورهای دیگر مسابقات دانش آموزی با تعیین یک طرح مشخص و یا اردوهای یک هفته ای آموزش فعالیت های آزمایشگاهی برگزار می شود ولی در ایران این رقابت ترکیبی از رقابت همزمان در حیطه تئوری و عملی در همه مباحث اصلی مطرح در علوم و فناوری نانو است.

تاکنون 10 دوره المپیاد دانش آموزی نانو در دو مرحله آزمون تئوری در سطح کشور و برگزارس اردوی علمی برگزار شده است و برگزیدگان نهایی با توجه به آزمون های مرحله دوم معرفی می شوند.

یازدهمین دوره این المپیاد در سه دوره شامل دو مرحله کتبی و یک مرحله عملی تعریف شده که مرحله کتبی در اردیبهشت و تیرماه و مرحله علمی آن در شهریور سال 1399 برگزار خواهد شد.

با توجه به تعطیلی مدارس برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و درخواست های دریافتی برای تمدید مهلت ثبت نام، آخرین مهلت ثبت نام یازدهمین المپیاد دانش آموزی نانو تا 10


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ثبت نام و تغییر زمان برگزاری المپیاد دانش آموزی نانو

تمدید مهلت ثبت نام و تغییر زمان برگزاری المپیاد دانش آموزی نانو