مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 05:562020-03-01پزشكي

هیچ مورد مثبتی مبنی بر وجود بیماری کرونا در خاش گزارش نشده است


مدیر شبکه بهداشت و درمان خاش با اشاره به اینکه تمامی گروه های بهداشتی و درمانی مستقر در شهرستان در حالت آماده باش قرار دارند گفت: تا کنون هیچ مورد مثبتی مبنی بر وجود بیماری کرونا در شهرستان خاش گزارش نشده است.

- رضا کرد صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در خاش اظهار داشت: مطابق دستورالعمل های وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ستاد بحران شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاش نیز تشکیل  و تیم های واکنش سریع در سطح شهرستان فعال شد.

وی افزود: کار آگاه سازی و آموزش های لازم جهت پیشگیری از بیماری کرونا بصورت حضوری با شناسایی نقاط آسیب پذیر و مراکز تجمعی سطح شهرستان توسط گروه های مشخص شده در حال انجام است.

این مسئول با بیان اینکه در این ایام تمامی مراکز جامع خدمات سلامت شهری و روستایی خاش مطابق استانداردها و روندنماهای وزارت بهداشت به مراجعین  خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می شود گفت: با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مرکز جامع خدمات سلامت شماره 3 شهید بهشتی خاش به عنوان مرکز غربالگری سطح شهرستان انتخاب شده تا بیماران تنفسی و دارندگان علایم بیماری کرونا از ساعت 8 لغایت 24 به این مرکز مراجعه کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خاش با اشاره به اینکه تمامی گروه های بهداشتی و درمانی  مستقر در شهرستان در حالت آماده باش قرار دارند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ مورد مثبتی مبنی بر وجود بیماری کرونا در خاش گزارش نشده است

هیچ مورد مثبتی مبنی بر وجود بیماری کرونا در خاش گزارش نشده است