مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 20:452020-02-29سياسي

وحدت کلمه؛ رمز پیروزی جهان اسلام در چالش های پیش رو


یک تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به نفوذ انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان با رهبری مقام معظم رهبری، گفت: امروز جامعه مسلمان به رهبری واحد و وحدت کلمه نیاز دارد که اگر میسر شود جهان اسلام به صورت یکپارچه می تواند در مقابل چالش های پیش رو پیروز شود.

- ایسنا/لرستان یک تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به نفوذ انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان با رهبری مقام معظم رهبری، گفت: امروز جامعه مسلمان به رهبری واحد و وحدت کلمه نیاز دارد که اگر میسر شود جهان اسلام به صورت یکپارچه می تواند در مقابل چالش های پیش رو پیروز شود.

امیرعلی حیدر امیری در گفت وگو با ایسنا در تشریح اوضاع کنونی مسلمانان جهان، اظهار کرد: عقب افتادگی جامعه مسلمانان در بین کشورها یکی از مشکلات و معضلات آن هاست که عوامل مختلفی ازجمله برنامه ریزان نظام سلطه، بی لیاقتی حاکمان و عدم وحدت مسلمانان دارد.

وی با اشاره به این که طراحان نظام سلطه به شدت در حال جنگ نرم با جامعه مسلمانان بوده تا آنان را از فرهنگ و اعتقادات خود دور کنند، عنوان کرد: دشمنان نقشه دارند در یک پروسه زمان بر مسلمانان را غربی کرده و اسلام آمریکایی و سکولاری را در برابر اسلام ناب محمدی قرار دهند.

امیری تصریح کرد: با این اوضاع و شرایط موج اسلام هراسی در دنیا بیداد می کند، ولی با این وجود امروزه گسترش اسلام در جوام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت کلمه؛ رمز پیروزی جهان اسلام در چالش های پیش رو

وحدت کلمه؛ رمز پیروزی جهان اسلام در چالش های پیش رو