مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 17:552020-02-29دانش

کتاب چگونه یک خانواده شادبسازیم به مرحله نهایی جشنواره ملی کتاب راه یافت


کتاب (چگونه یک خانواده شاد بسازیم) پس از داوری به بخش نهایی دوسالانه بهترین کتاب جشنواره ملی کتب آموزش و پرورش (اولیاو مربیان)که مراسم اختتامیه باحضورسرپرست آموزش و پرورش در دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران برگزارشد.

- ایسنا/قم کتاب (چگونه یک خانواده شاد بسازیم) پس از داوری به بخش نهایی دوسالانه بهترین کتاب جشنواره ملی کتب آموزش و پرورش (اولیاو مربیان)که مراسم اختتامیه باحضورسرپرست آموزش و پرورش در دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران برگزارشد.

احمد ترابی در گفت گو با ایسنا گفت: خوشبختانه کتاب چگونه یک خانواده شاد بسازیم ترجمه استاد احمدترابی متخصص روان شناسی بالینی و مسئول مرکز مشاوره دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان قم به عنوان 4 کتاب برتر جشنواره به مرحله نیمه نهایی بهترین کتب راه پیدا کرد.

وی افزود: 537 کتاب به دبیرخانه دومین دوره جشنواره ملی کتاب اولیا و مربیان آموزش و پرورش ارسال شده است که کتاب احمدترابی متخصص روان شناسی بالینی توانست به مرحله یایانی راه پیدا کند.

مترجم این اثر گفت: در اختتامیه دومین دوره جشنواره ملی کتاب اولیا و مربیان آموزش و پرورش 11کتاب شایسته تقدیر و 2 کتاب برگزیده شد، در این کتاب سعی شده است به چگونگی ساخت یک خانواده شاد و به دور از غم و هیجانات منفی پرداخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب چگونه یک خانواده شادبسازیم به مرحله نهایی جشنواره ملی کتاب راه یافت

کتاب چگونه یک خانواده شادبسازیم به مرحله نهایی جشنواره ملی کتاب راه یافت