مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 14:352020-02-29سياسي

مقابله با کرونا نیازمند عزم ملی است/لزوم حفظ امنیت روانی در جامعه


نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر حفظ امنیت روحی و روانی در جامعه، گفت: مقابله با بیماری کرونا نیازمند عزم ملی است و همه باید به کادر بهداشت و درمان کمک کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردکان، محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با حضور در بیمارستان ضیایی این شهرستان روند خدمات رسانی به بیماران بخصوص در بخش بیماران حاد تنفسی را بررسی کرد.

وی با تقدیر از زحمات پزشکان، پرستاران و کادر بهداشتی و درمانی بیمارستان ضیایی و تشریح پیگیری های انجام شده از طریق وزیر بهداشت و مسؤولین مربوطه در سطح کشور جهت مقابله با بیماری کرونا و تأمین برخی تجهیزات لازم در استان، بر عزم همه مسؤولین و مردم برای عبور از این اپیدمی تأکید کرد.

تابش از زحمات و اقدامات گسترده و ایثارگرایانه کادر بهداشتی و درمانی در کشور به ویژه استان یزد برای مهار اپیدمی کرونا تشکر کرد و گفت: پزشکان و پرستاران جایگاه والایی نزد مردم دارند که ایثارگری های اخیر این قشر، این جایگاه احترام آمیز را ارتقا داده است و امیدوارم با صبوری و حسن تدبیر این اعتماد عمومی حفظ شود.

وی بابیان اینکه کشور در یک سال گذشته حوادث تلخی را پشت سر گذاشته است، افزود: این حوادث باعث کاهش و خدشه به اعتماد عمومی و حس امید مردم شده است که آسیب پذیری روحی و جس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با کرونا نیازمند عزم ملی است/لزوم حفظ امنیت روانی در جامعه

مقابله با کرونا نیازمند عزم ملی است/لزوم حفظ امنیت روانی در جامعه