مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 13:452020-02-29اقتصادي

94 درصد تعهد اشتغال کلاله محقق شد


علی رزاقی روز شنبه در جلسه ستاد اشتغال کلاله گفت: با برنامه ریزی ها و تلاش هایی که صورت می گیرد، تا پایان سالجاری افزون بر صد درصد اشتغال تعهد شده این شهرستان ، محقق خواهد شد.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرماندار کلاله با بیان اینکه تاکنون برای اجرای طرح های اشتغالزا در این شهرستان، علاوه بر آورده متقاضیان مبلغ 230 میلیارد ریال تسهیلات بانکی در اختیار مجریان این طرح ها قرار گرفته است، ادامه داد: در بخش ایجاد مشاعل خانگی که در سالجاری برای این شهرستان اجرای 25 طرح در نظر گرفته شده بود، تاکنون برای اجرای 23 پروژه مبلغ دو میلیارد و 300میلیون ریال تسهیلات بانکی کم بهره پرداخت شده است.

وی همچنین به اجرای طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در این شهرستان اشاره کرد و گفت: تاکنون افزون بر سهمیه تعین شده 86 نفر از فارغ التحصیلان به مدت 3ماه در دستگاه های اجرایی به عنوان کارورز جذب شده اند.

رزاقی خاطر نشان کرد: فارغ التحصیلان کارورز در مقطع لیسانس ماهانه 5میلیون ریال و در مقطع فوق لیسانس 6 میلیون ریال به عنوان کمک هزینه دریافت می کنند.

معاون فرماندار کلاله همچنین اظهار داشت: در مدت اجرای این طرح در کلاله ، 15 نفر از فارغ التحصیلان کارورز ، جذب دستگاه های اجرایی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

94 درصد تعهد اشتغال کلاله محقق شد

94 درصد تعهد اشتغال کلاله محقق شد