مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 13:252020-02-29اقتصادي

26 میلیون جوجه ریزی در واحدهای مرغ داری استان سمنان انجام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حمیدرضا حسینی ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل دامپزشکی سمنان ضمن بیان اینکه سال گذشته 23 میلیون و 459 هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری های استان انجام شد، اظهار داشت: در سال جاری این آمار به 26 میلیون و 889 هزار قطعه جوجه ریزی رسید.

وی بابیان اینکه این آمار در مقایسه با سال گذشته 14 درصد افزایش داشت، تصریح کرد: این در حالی است که ظرفیت جوجه ریزی در مرغداری های استان سمنان 42 میلیون قطعه است و باید برای پوشش این ظرفیت در سطح استان اقدامی اساسی انجام دهیم.

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان با اشاره به اینکه 68 واحد مرغداری در استان با ظرفیت دو میلیون قطعه مرغ 42 روزه برای عرضه در بازار آمادگی دارند، افزود: این ظرفیت بسیار خوبی است و باید برای توسعه آن اقدامی اساسی انجام شود.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود از فعالیت 18 تیم عملیاتی بازرسی و نظارت بر مراکز فرآورده های دامی در سمنان خبر داد و خاطرنشان کرد: طرح تشدید نظارت بر مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده های دامی ویژه نوروز، از 25 اسفند سال جاری آغاز می شود.

وی بابیان اینکه این طرح تا 15 فروردین 99 در استان اجرا می شود، گفت: برخی از این نظارت ها و بازرسی ها به صورت گشت مشترک با بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و اصناف برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

26 میلیون جوجه ریزی در واحدهای مرغ داری استان سمنان انجام شد

26 میلیون جوجه ریزی در واحدهای مرغ داری استان سمنان انجام شد