مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 13:062020-02-29ورزشي

آقایی پور: دیدار مقابل آرمان گهر 6 امتیازی بود


مهاجم تیم فوتبال سپیدرود رشت با بیان اینکه دیدار مقابل آرمان گهر شش امتیازی بود، گفت: شیوع ویروس کرونا در اغلب استان های کشور به ویژه در گیلان باعث شده بازیکنان و خانواده بازیکنان استرس زیادی پیدا کنند.

- جواد آقایی پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه سپیدرود مقابل آرمان گهر حق اشتباه نداشت، اظهار کرد: شرایط سپیدرود پیش از دیدار مقابل آرمان گهر به گونه ای بود که مقابل این تیم محکوم به پیروزی بودیم؛ بازیکنان تلاش زیادی به خرج داده و با کسب سه امتیاز از زمین خارج شدیم.

وی با تأکید بر رقابت فشرده در نیمه پایانی جدول رقابت های لیگ یک فوتبال تصریح کرد: دوگلی که در دیدار مقابل آرمان گهر به ثمر رساندم حاصل تلاش تمام بازیکنان بوده و خوشحالم شادی را به هوادارانمان در این روزهای سخت هدیه دادیم.

مهاجم تیم فوتبال سپیدرود رشت با بیان اینکه نیمی از بازیکنانمان را به دلیل ابتلا به بیماری سرماخوردگی در دیدار مقابل آرمان گهر در اختیار نداشتیم، افزود: بازیکنان جانشین به خوبی جای خالی سایر نفرات را پرکرده و با تلاش مضاعف شرمنده هوادارانمان نشدیم.

آقایی پور خواهان تجدیدنظر سازمان لیگ در برگزاری مسابقات فوتبال شد و گفت: شیوع ویروس کرونا در اغلب استان های کشور به ویژه در گیلان باعث شده بازیکنان و خانواده بازیکنان استر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقایی پور: دیدار مقابل آرمان گهر 6 امتیازی بود

آقایی پور: دیدار مقابل آرمان گهر 6 امتیازی بود