مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 13:062020-02-29سياسي

آمیختن «علم و حلم» از مهم ترین خصوصیت های خسروشاهی بود


محسن اسماعیلی با صدور پیام تسلیتی نوشت: از نگاه من آمیختن «علم و حلم» از مهم ترین خصوصیت های استاد خسروشاهی بود که اتفاقاً نیاز روزگار ما به آن بیش از هر وقت دیگر است.

- محسن اسماعیلی با صدور پیام تسلیتی نوشت: از نگاه من آمیختن علم و حلم از مهم ترین خصوصیت های استاد خسروشاهی بود که اتفاقاً نیاز روزگار ما به آن بیش از هر وقت دیگر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن اسماعیلی عضو مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سسیدهادی خسروشاهی را تسلیت گفت.

بسم الله الرّحمن الرّحیم رحلت دانشمند کوشا و زمان شناس، مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سیدهادی خسروشاهی (اعلی الله مقامه) به واقع خسارتی بزرگ برای جامعه دینی و علمی است.

از نگاه من آمیختن علم و حلم از مهم ترین خصوصیت های آن بزرگوار بود که اتفاقاً نیاز روزگار ما به آن بیش از هر وقت دیگر است.

خسروشاهی از یک سو تشنه دانش، به معنای وسیع آن بود و به همین سبب هیچ گاه از تلاش دست برنداشت.

آثار متعدد، متنوع و اثرگذار او گواه صادقی بر یک عمر جهاد علمی مردی است که بی ادعا و بدون آلایش به اعتلای اسلام و ایران می اندیشد.

از دیگر سو، اما مرد بردباری و مدارا بود.

رمز و راز دعوت دینی را به خوبی آموخته و باور کرده بود که جز از راه حکمت و موعظه حسن و جدال احسن نمی توان دعوت گر به سوی خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمیختن «علم و حلم» از مهم ترین خصوصیت های خسروشاهی بود

آمیختن «علم و حلم» از مهم ترین خصوصیت های خسروشاهی بود