مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 12:352020-02-29سياسي

350 تخت برای بیماران احتمالی کرونا در زنجان اختصاص یافت


استاندار زنجان، از آماده سازی 350 تخت برای بیماران احتمالی کرونا در استان خبرداد و گفت: در مبادی ورودی استان اکیپ هایی برای آزمایش افراد مشکوک مستقرشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از فتح الله حقیقی در دیدار با رییس و اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری زنجان گفت: تمام تمهیدات برای پیشگیری از بیماری کرونا در استان زنجان اندیشیده شده و به لطف خداوند تا کنون موردی از این بیماری در استان گزارش نشده است.

وی یادآورشد: 350 تخت در بیمارستان های استان برای بستری بیماران مبتلا به ویروس کرونا پیش بینی شده است.

حقیقی با قدردانی از همکاری واحدهای تولیدی مواد شوینده و ضدعفونی کننده با پایه الکل که برای حفظ سلامتی مردم خط تولید خود را تغییر دادند تصریح کرد: هم اکنون در استان به اندازه کافی این مواد تولید می شود و حتی قابلیت ارسال به سایر استانها را دارد، تمام مراکز آموزشی و درمانی مواد ضد عفونی کننده در اختیار دارند و واحد تولید ماسک در زنجان ظرفیت تولید روزانه 50 هزار ماسک را دارد.

استاندار زنجان تاکید کرد: همه باید به مواردی که ستاد مدیریت پیشگیری از کرونا اعلام می کند عمل کنند و ما در زنجان در ورودی و خروجی شهرها واحدهایی را مستقر کرده ایم تا ضمن شناسایی افراد مشکوک به بیماری کرونا، سریعاً برای قرنطینه آنها اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

350 تخت برای بیماران احتمالی کرونا در زنجان اختصاص یافت

350 تخت برای بیماران احتمالی کرونا در زنجان اختصاص یافت