مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 11:552020-02-29پزشكي

فرماندار خاش: مردم به شایعات کرونایی توجه نکنند


فرماندار خاش سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه سالم ترین و ایمن ترین شرایط بهداشتی را در این منطقه داریم، از مردم می خواهیم به شایعات بی اساس کرونایی توجه نکنند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار خاش سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه سالم ترین و ایمن ترین شرایط بهداشتی را در این منطقه داریم، از مردم می خواهیم به شایعات بی اساس کرونایی توجه نکنند.

صاحب گل صالحی در گفت و گو با ایسنا افزود: در این شهرستان تاکنون هیچ موردی از بیماری کرونا گزارش نشده و به مردم این اطمینان را می دهیم که این بیماری هرگز آنها را تهدید نمی کند.

وی اظهار داشت: بر حسب دستورات وزارت بهداشت و توجه به حفظ سلامتی مردم کار ضد عفونی کردن مدارس و کلاس های درس و اماکن عمومی از سوی یگان های ارتش و شهرداری از روزهای قبل شروع شده و همچنان تدوام دارد.

صالحی ادامه داد: رعایت بهداشت فردی و اجتماعی را در هر گونه شرایطی توصیه می کنیم و این موضوع تنها به شرایط فعلی کشور ارتباطی ندارد و بلکه از دستورات مهم دین اسلام است.

فرماندار خاش بیان کرد: خوشبختانه اکثریت قاطع مردم در این شهرستان مرزی به توصیه های بهداشتی عمل می کنند و زندگی خود را در شرایطی بسیار عادی ادامه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار خاش: مردم به شایعات کرونایی توجه نکنند

فرماندار خاش: مردم به شایعات کرونایی توجه نکنند