مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 11:462020-02-29حوادث

دستگیری باند سرقت خودرو های مدل پایین در فردیس


باند سرقت خودرو های مدل پایین در فردیس دستگیر شدند.

- ، سرهنگ محمد نادربیگی، رییس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در پی اعلام شکایات مختلف مبنی بر سرقت خودرو و اقلام داخل خودرو، عوامل نیروی انتظامی ضمن برسی موارد اعلامی و این که بیشتر اعلام سرقت ها مربوط به شهر فردیس بودند، دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: با توجه به شواهد و قرائن موجود، پلیس با احتمال اینکه سرقت ها توسط یک باند و به صورت زنجیره ای در حال انجام است، محدوده ی اعلام سرقت (فردیس) را زیر نظر قرار داده و با به کار گرفتن شگرد های پلیس موفق به دستگیری سارقان شدند.

نادر بیگی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد، طبق پیش بینی پلیس سارقان، عضو یک باند هستند و تا کنون 60 فقره پراید و خودرو 405 را به سرقت برده و به 300 فقره سرقت داخل خودرو نیز اعتراف کردند.

او گفت: همچنین مشخص سارقان ساکن استان البرز نیستند و روند کارشان به این صورت بود که پس از سرقت خودرو، آن را به ویژه غرب منتقل و اقدام به باز کردن قطعات خودرو و رها سازی آن می کردند که در این زمینه هر 60 مالک شناسایی شده اند.

رییس پلیس آگاهی استان البرز گفت: ارزش اموال مکشوفه که توسط این باند به سرقت رفته بود نیز 3 میلیارد تومان است که تا کنون 150 مالباخته شناسایی شده و بعضا اموال آن ها نیز مسترد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند سرقت خودرو های مدل پایین در فردیس

دستگیری باند سرقت خودرو های مدل پایین در فردیس