مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 11:262020-02-29سياسي

سفرهای راهیان نور لغو شده است


سید وحید احمدی طباطبایی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه سفرهای راهیان نور در سراسر کشور لغو شده است، اظهار کرد: برخی کاروان های زیارتی از استان هایی مانند قم، گیلان و تهران با اتوبوس می خواهند برای زیارت مزار حاج قاسم به کرمان سفر کنند که باید از این اقدام آنها جلوگیری شود.

وی اظهار داشت: یک مورد اتوبوس که اخیراً برای زیارت مزار سردار سلیمانی به کرمان آمده بود با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی، فرمانداری، استانداری و نیروی انتظامی بعد از زیارت و بدون توقف دیگر در استان به طرف مشهد برگشت داده شد.

طباطبایی بر رعایت فاصله اجتماعی تاکید کرد و گفت: در بسیاری از موارد علائم خفیف است و فرد بدون آنکه بداند انتقال دهنده ویروس است در جامعه حضور پیدا می کند.

وی از افراد خواست در صورت بروز علائم سرماخوردگی در منزل بمانند و با دیگران ارتباط برقرار نکنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: به دلیل آنکه گزارشات مثبتی از مبتلایان به کرونا ویروس در اطراف استان کرمان گزارش شده است، قطعاً ویروس کرونا در این استان در حال گردش است و ممکن است هفته پیش رو، شاهد موارد مثبتی در سطح استان باشیم.

وی با تاکید بر اینکه هفته سختی را در پیش خواهیم داشت افزود: با توجه به تعطیلی سه روزه مدارس و یک هفته ای دانشگاه های استان، انتظار داریم مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفرهای راهیان نور لغو شده است

سفرهای راهیان نور لغو شده است