مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 11:152020-02-29اقتصادي

خسارت 154 میلیاردی سیل به راه، کشاورزی و مسکن در ایلام


برآورد اولیه خسارت سیل هفته گذشته در استان ایلام، 151 میلیارد تومان به بخش راه و مسکن و 3 میلیارد ریال به بخش کشاورزی استان اعلام شد و ممکن است این خسارت ها بیشتر باشد که اعلام خواهد شد.

- علی اصغر کاظمی مدیر کل راه وشهرسازی، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: سیل خسارات سنگینی را به محورهای اصلی، فرعی، روستایی و ابنیه فنی وارد کرد که میزان این خسارت توسط کارشناسان در برآوردهای اولیه 96 میلیارد تومان اعلام شد.

وی با بیان اینکه بر اثر جاری شدن سیل 617 کیلومتر راه اصلی و فرعی و232 کیلومتر راه روستایی و تعداد 332 دستگاه ابنیه فنی( پل) آسیب دید، تصریح کرد: در بخش مسکن شهری و روستایی نیز مبلغ 55 میلیارد تومان خسارت برآورد شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: این میزان خسارت بر اساس برآوردهای اولیه محاسبه شده که با تکمیل بررسی های نهایی احتمال افزایش این رقم وجود دارد.

سید محمدتراب میری رییس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام نیز، اظهار کرد: بارش های سیلابی 48 ساعت گذشته 30 میلیارد ریال خسارت به اراضی کشاورزی این استان وارد کرده که این میزان خسارت بر اساس برآوردهای اولیه محاسبه شده و با تکمیل بررسی های نهایی احتمال افزایش این رقم وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 154 میلیاردی سیل به راه، کشاورزی و مسکن در ایلام

خسارت 154 میلیاردی سیل به راه، کشاورزی و مسکن در ایلام