مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 11:152020-02-29اقتصادي

اشباع مرغ در بازار شب عید اصفهان


حسین ایراندوست در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: استان اصفهان با هزار و 850 واحد مرغداری گوشتی و با ظرفیت تولید 36.

5 میلیون قطعه در دوره و با تولید سالانه 200 هزار تن گوشت طیور رتبه اول در ظرفیت و رتبه دوم تولید گوشت مرغ در کشور را دارد.

وی افزود: در استان اصفهان تعداد 15 واحد فعال مرغ مادر گوشتی با ظرفیت 700 هزار قطعه و تولید بیش از 60 میلیون تخم مرغ نطفه دار به فعالیت مشغول هستند که امسال با جوجه ریزی انبوه با مازاد تولید مرغ مواجه هستیم و در شب عید بازار مرغ استان اصفهان با تولید بیش از نیاز مواجه است.

115 واحد فعال پرورش بوقلمون گوشتی با ظرفیت 700 هزارقطعه داریم معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان بیان داشت: در استان اصفهان تعداد 115 واحد فعال پرورش بوقلمون گوشتی با ظرفیت 700 هزارقطعه وتولید سالانه 9000 تن گوشت بوقلمون رتبه اول کشور در تولید گوشت بوقلمون را به خود اختصاص داده است.

وی ابراز داشت: تعداد یک واحد بوقلمون با ظرفیت هفت هزار و 500 قطعه و تولید سالانه حدود یک میلیون قطعه جوجه یکروزه بوقلمون گوشتی را به همراه خواهد داشت.

ایراندوست با اعلام اینکه تعداد 60 واحد شترمرغ فعال در استان با ظرفیت ده هزار قطعه شترمرغ وتولید سالیانه 900 تن گوشت شترمرغ ورتبه نخست تولید گوشت شترمرغ به اصفهان تعلق دارد، تصریح کرد: بر اساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشباع مرغ در بازار شب عید اصفهان

اشباع مرغ در بازار شب عید اصفهان