مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 11:002020-02-29اقتصادي

جزییات جدید از پروژه پارکینگ طبقاتی سبلان


سازمان سرمایه گذاری شهرداری تهران جزییاتی از پروژه پارکینگ طبقاتی سبلان اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران پیرو مطلب منتشره از خبرگزاری فارس به تاریخ 27 بهمن ماه 98 مبنی بر روش عجیب شهرداری در پروژه میلیاردی پارکینگ سبلان پاسخ این سازمان به  موارد اعلامی که به نوعی موجبات تشویش اذهان عمومی و افترا را فراهم نموده است به شرح ذیل می باشد.

1- خبرگزاری فارس در مقدمه اشاره به کارشناسی 4 سال پیش نموده است که این موضوع مستلزم ملاحظه کل فرایند اجرای پروژه تجاری امیر و انعقاد قرار داد پروژه احداث پارکینگ طبقاتی سبلان که جهت تأمین پارکینگ های مورد نیاز پروژه مجتمع تجاری امیر و پارکینگ عمومی بوده است، می شود.

آقای منوچهر قربانی به عنوان شریک پروژه در سال 1382 قراردادی با طرح اولیه 3 طبقه پارکینگ، یک طبقه انبار تجاری، 3 طبقه تجاری و 4 طبقه اداری با شهرداری منطقه 8 و در قالب قرارداد مشارکتی پروژه مجتمع تجاری امیر منعقد می کند.

در ادامه به جهت دسترسی پارکینگ پروژه که از کوچه تعریف شده بود با درخواستهای مردمی خطاب به شهردار وقت تهران جناب آقای دکتر احمدی نژاد، منجر به صدور دستور ایشان خطاب به شهردار وقت منطقه موجب عدم دسترسی به مجتمع از مسیر کوچه و منتفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جدید از پروژه پارکینگ طبقاتی سبلان

جزییات جدید از پروژه پارکینگ طبقاتی سبلان