مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 10:402020-02-29اقتصادي

توزیع 34500 تن ذرت دام و طیور در کردستان


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: 3 هزار و 450 تن ذرت دام و طیور در کردستان توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، احمد ذکریایی ظهر امروز در جلسه توزیع نهاده های دامی که با حضور اعضای کمیته توزیع نهاده های دامی استان برگزار شد اظهار کرد: با توجه به اعلام سهمیه های جدید نهاده دامی ذرت به میزان  3 هزار و 450 تن در بین دامداران و مرغداران استان توزیع شد.

وی افزود: از کل سهمیه ذرت اعلام شده مقدار 2 هزار و 750 تن آن به اتحادیه مرغداران استان، 250 تن به واحدهای پرورش مرغ تخمگذار، 300 تن به واحدهای پرورش مرغ مادر گوشتی، 120 تن به اتحادیه دامداران استان و 30 تن به سایر ماکیان اختصاص یافت.

وی اضافه کرد: سهمیه ذرت اعلام شده به واحدهای فوق الذکر طبق ضوابط و شرایط اعلام شده قبلی، بوسیله اتحادیه مرغداران توزیع و از طریق تعاونی های مرغداران شهرستان های تابعه در اختیار واحدهای واجد شرایط قرار می گیرد.

ذکریای نژاد یادآور شد: اتحادیه دامداران استان همه سهمیه دریافتی (ذرت دامی) را صرفا بین واحدهای دامداری که و در واحد خودشان مبادرت به تهیه کنسانتره می نمایند توزیع نموده و اتحادیه مرغداران استان سهمیه های اختصاص یافته را بر اساس آمار ثبت شده در سامانه سما ثبت و وجود جوجه در سالن پرورش  واحدهای مرغداری توزیع می نمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 34500 تن ذرت دام و طیور در کردستان

توزیع 34500 تن ذرت دام و طیور در کردستان