مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 10:202020-02-29پزشكي

معرفی چند نوع کیت تشخیص کرونا به انستیتوپاستور/ آغاز مطالعه محققان کشور روی کرونا


رییس انستیتو پاستور ایران از تامین کیتهای تشخیص ویروس کرونا خبر داد و گفت: در حال حاضر چندین نوع کیت تشخیص کرونا برای تأیید به ما معرفی شده است.

- دکتر علیرضا بیگلری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه کیتهایی که وزارت دفاع طراحی کرده را مورد بررسی قرار داده ایم، اظهار کرد: چندین نوع کیت تشخیص ویروس کرونا را به ما معرفی کرده اند که چندین مرحله برای تایید باید بگذرانند.

وی افزود: بعد از گذراندن مراحل تایید کیتهای تشخیص، وارد مرحله تولید انبوه می شوند که این به خودی خود زمان بر است.

در واقع باید کیتهایی به تولید انبوه برسند که مورد تایید سازمان جهانی بهداشت است؛ این مرحله طولانی و زمانبر است تا اینکه کیتها به تولید انبوه صنعتی برسند.

وی با بیان اینکه کیتهایی که اکنون به تولید رسیده اند طراحی داخلی است، گفت: در ساخت کیت های داخلی از تجهیزات و قطعات مختلفی استفاده شده که اینها را سفارش داده ایم.

بیگلری در پاسخ به اینکه آیا تحقیقات در خصوص ویروس کرونا توسط محققان کشور آغاز شده است، خاطر نشان کرد: قطعا تحقیقات آغاز شده که نتایج آن به زودی مشخص نمی شود و این موضوع همچنان ادامه دارد.

به گفته رییس انستیتو پاستور ایران در خصوص تامین نیاز کیتهای تشخیص ویروس کرونا نیز گفت: این کیت ها به اندازه کافی وجود دارند و جای هیچگونه نگرانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی چند نوع کیت تشخیص کرونا به انستیتوپاستور/ آغاز مطالعه محققان کشور روی کرونا

معرفی چند نوع کیت تشخیص کرونا به انستیتوپاستور/ آغاز مطالعه محققان کشور روی کرونا