مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 09:552020-02-29پزشكي

بازدید بهداشتی از حدود سه هزار مسجد سیستان و بلوچستان انجام شد


دکتر سید مهدی طباطبایی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در بازید از مساجد سیستان و بلوچستان آموزش های لازم در خصوص استفاده از مهر، تسبیح و سجاده شخصی ارائه و گند زدایی محیط انجام شد.

وی افزود: بازرسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی زاهدان همچنین در این مدت بیش از 11 هزار مرکز تهیه و توزیع موادغذایی و اماکن عمومی سیستان و بلوچستان را مورد بازید قرار داده و به فعالان این حوزه آموزش های خود مراقبتی و رعایت اصول بهداشتی و گندزایی محیط و سطوح را ارائه دادند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: در تمامی این مراکز پوستر و پمفلت های آموزشی راه های پیشگیری از ویروس کرونا توزیع و نصب شد.

وی گفت: کارشناسان بهداشت محیط این دانشگاه همچنین بصورت مستمر و روزانه از پایانه های مسافربری بازدید می کنند و آموزش های لازم را ارائه می کنند.

طباطبایی بیان کرد: شماره تلفنی 190 سامانه ارتباطات مردمی سلامت محیط و کار به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی شما هموطنان در خصوص انتقادات و شکایات بهداشتی است.

سیستان و بلوچستان به عنوان پهناورترین استان کشور به سبب گستردگی جغرافیایی و قرار گرفتن در همسایگی 2 کشور افغانستان و پاکستان در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده که شهرستان های شمالی شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید بهداشتی از حدود سه هزار مسجد سیستان و بلوچستان انجام شد

بازدید بهداشتی از حدود سه هزار مسجد سیستان و بلوچستان انجام شد