مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 09:352020-02-29حوادث

علت علاقه سارقان به خودروهای مدل پایین ساوجی ها چیست؟


فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: سرقت از خودروهای مدل پایین بیشترین فراوانی سرقت را در این شهرستان به خود اختصاص داده است.

- ایسنا/مرکزی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: سرقت از خودروهای مدل پایین بیشترین فراوانی سرقت را در این شهرستان به خود اختصاص داده است.

سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی امروز شنبه دهم اسفندماه در نشستی با خبرنگاران اظهار کرد: علت فراوانی سرقت خودروی مدل پایین در ساوه بی توجهی مالکین آنها به حفاظت از وسیله نقلیه خویش است.

وی بیان کرد: در بیشتر مواقع مشاهده شده است که مالکین خودروهای مدل پایین بدون ایمن سازی وسیله نقلیه خود آن را در معابر و خیابان رها می کنند و از آنجاکه حتی حرفه ای ترین سارقین بدنبال سرقت بی درد سر هستند، لذا خودروها به راحتی مورد سرقت قرار می گیرند.

وی به مالکین خودروها بویژه خودروهای مدل پایین توصیه کرد تا با رعایت ایمنی و استفاده از پدال خودرو اجازه ندهند که وسیله نقلیه آنان یا محتویات داخل خودرو مورد دستبرد قرار گیرد.

فرمانده انتظامی ساوه در ادامه به عملکرد انتظامی شهرستان طی 11 ماه سال جاری اشاره کرد و افزود: در این مدت آمار تصادفات فوتی درون شهری افزایشی نداشته است، اما آمار تصادفات برون شهری افزایش 10 درصدی نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت علاقه سارقان به خودروهای مدل پایین ساوجی ها چیست؟

علت علاقه سارقان به خودروهای مدل پایین ساوجی ها چیست؟