مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 08:552020-02-29اقتصادي

کاهش 55 درصدی نرخ رشد جرایم فیشینگ با اجرای سرویس رمز دوم پویا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار وحید مجید رییس پلیس فتا ناجا در تشریح این خبر اظهار داشت: حدود 80 درصد از پرونده های سایبری کشور مربوط به جرایم اقتصادی و مالی بوده، - رییس پلیس فتا ناجا گفت: با اجرای سرویس رمز دوم پویا در کشور، میزان نرخ رشد جرایم حوزه فیشینگ تا 55 درصد کاهش پیدا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار وحید مجید رییس پلیس فتا ناجا در تشریح این خبر اظهار داشت: حدود 80 درصد از پرونده های سایبری کشور مربوط به جرایم اقتصادی و مالی بوده، که جرم برداشت اینترنتی غیرمجاز از حساب با شگرد فیشینگ با بیش از 65 درصد بیشترین میزان جرایم را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش قابل توجه صفحات فیشینگ و همچنین روند رو به رشد جرایم این حوزه طی چند سال اخیر، در راستای پیشگیری وضعی جرایم، راه اندازی سرویس رمز دوم پویا (OTP) در خرید های اینترنتی در دستور کار قرار گرفت.

رییس پلیس فتا ناجا تصریح کرد: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته و انجام اقدامات زیرساختی در حوزه استانداردسازی خدمات غیرحضوری بانکی و پیاده سازی اصلاحات لازم در درگاه ها و بستر های پرداخت الکترونیکی، طی برنامه ریزی های انجام شده از 21 بهمن ماه سال جاری طرح مذکور به صورت کامل به اجرا در آمد و استفاده از رمز دوم پویا در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 55 درصدی نرخ رشد جرایم فیشینگ با اجرای سرویس رمز دوم پویا

کاهش 55 درصدی نرخ رشد جرایم فیشینگ با اجرای سرویس رمز دوم پویا