مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 06:552020-02-29فرهنگي

خاطرات مرحوم خسروشاهی از استعفای شهید مطهری از حسینیه ارشاد


گزیده خاطرات استاد خسروشاهی از شخصیت های معاصر ایرانی و غیرایرانی در قالب مجموعه 26 جلدی «حدیث روزگار» از سوی انتشارات کلبه شروق قم منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، گزیده خاطرات استاد خسروشاهی از شخصیت های معاصر ایرانی و غیرایرانی در قالب مجموعه 26 جلدی حدیث روزگار از سوی انتشارات کلبه شروق قم منتشر شد.

بر اساس این گزارش، آخرین کارهای مکتوب محقق پُرکار و فرهنگ بان کوشا، مرحوم استاد سیدهادی خسروشاهی، مجموعه حدیث روزگار بود که دهه آخر حیات استاد را به خود اختصاص داد و استاد بنا به ضرورت و خلأ جامعه، تمایل زیادی به مکتوب کردن خاطراتش از شخصیت ها، علما، جریانات و گروه های ایرانی و غیرایرانی داشت.

خوشبختانه 26 جلد از این مجموعه در زمان حیات ایشان منتشر شد که آخرینش درباره آیت الله خامنه ای (رهبر معظم انقلاب اسلامی) است و حداقل 15 جلد از آن مجموعه باقی مانده و منتشر نشده است.

ویژگی ممتاز استاد خسروشاهی،  ارتباطات گسترده ، سعه صدر بالا ، حضور فعالانه  و روحیه همکاری  ایشان در قالب فعالیت‏ های اسلامی و انقلابی و فرهنگی معاصر در کشور و جهان اسلام است.

 همین روحیه و تلاش ویژه ایشان در ثبت و ضبط حوادث و اسناد و مدارک باعث شده تا خاطرات ایشان ارزش و اعتبار بیشتری داشته باشد و مخاطب با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطرات مرحوم خسروشاهی از استعفای شهید مطهری از حسینیه ارشاد

خاطرات مرحوم خسروشاهی از استعفای شهید مطهری از حسینیه ارشاد