مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 06:502020-02-29بين الملل

الحشد الشعبی تحرکات هسته های خاموش داعش را در سه استان عراق فلج کرد


الحشد الشعبی اعلام کرد که طی یک عملیات منحصر به فرد و کمک نهاد اطلاعاتی این سازمان تحرکات هسته های خاموش داعش را در سه استان دیالی، کرکوک و صلاح الدین عراق فلج کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، علی الحسینی از فرماندهان الحشد الشعبی روز جمعه از یک عملیات منحصر  به فرد این سازمان در سه استان عراق خبر داد که تحرکات باندهای تروریستی خفته در بسیاری مناطق را فلج کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری موازین نیوز، الحسینی گفت: اطلاعات الحشد الشعبی در سال جاری میلادی نقش اساسی در پیگرد عناصر داعش و سرکرده های تروریست آن به خصوص در مناطق پیچیده از لحاظ جغرافیایی و صعب العبور داشته است .

وی با اشاره به ده مورد اطلاع رسانی مهم از جانب نهاد اطلاعاتی الحشد الشعبی در سه استان دیالی، کرکوک و صلاح الدین گفت: الحشد الشعبی از طریق هماهنگی با دیگر گروه های امنیتی در انجام یک عملیات منحصر به فرد مشارکت داشت که با کشتار شمار زیادی از تروریست ها و سرکرده های داعش همراه شد و تحرکات آنها را در مناطق متعددی فلج کرد .

این فرمانده الحشد الشعبی تاکید کرد: اطلاعات الحشد نقشی مهم در جنگ علیه تروریسم داشته و دستاوردهای مهمی را با شناسایی سرکرده های باندهای تروریستی و مخفیگاه های آنها داشته است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحشد الشعبی تحرکات هسته های خاموش داعش را در سه استان عراق فلج کرد

الحشد الشعبی تحرکات هسته های خاموش داعش را در سه استان عراق فلج کرد