مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 06:202020-02-29بين الملل

هشدار کیم جونگ اون درباره سرایت کرونا به کره شمالی


رسانه دولتی کره شمالی امروز، شنبه در میانه تلاش ها برای مقابله با گسترش کروناویروس در این کشور گزارش کرد، کیم جونگ اون بر مانورهای نظامی این کشور نظارت کرده و در نشستی با موضوع راه های پیشگیری از گسترش کرونا حضور یافته است.

- رسانه دولتی کره شمالی امروز، شنبه در میانه تلاش ها برای مقابله با گسترش کروناویروس در این کشور گزارش کرد، کیم جونگ اون بر مانورهای نظامی این کشور نظارت کرده و در نشستی با موضوع راه های پیشگیری از گسترش کرونا حضور یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کره شمالی هیچ موردی از ابتلا به کرونا در این کشور را تایید نکرده است اما رسانه دولتی آن اظهار کرد، قرنطینه ای یک ماهه برای افرادی که علائمی از این بیماری را داشته اند، اعمال شده است و تدابیر سختگیرانه ای از جمله تقویت بازرسی ها در مناطق مرزی و فرودگاه و بنادر در نظر گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دولتی کره شمالی، این مانور نظامی به منظور سنجیدن پویایی و توانایی مقابل دشمن در خط مقدم درگیری و یگان های شرقی صورت گرفت و رضایت قابل توجه کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی را در پی داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز، این خبرگزاری افزود: سربازان که تحت شرایط شبیه سازی درگیری های واقعی آموزش دیده بودند، هدف خود را به دریایی از شعله های آتش تبدیل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار کیم جونگ اون درباره سرایت کرونا به کره شمالی

هشدار کیم جونگ اون درباره سرایت کرونا به کره شمالی