مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 05:452020-02-29ورزشي

«عصر جدید2» چه تغییراتی دارد؟/ شرایط ضبط برنامه در چالش «کرونا»


فصل دوم مسابقه «عصر جدید» در حالی روانه آنتن شده که همزمانی تولید آن با چالش فراگیری ویروس «کرونا»، منجر به ضبط دو قسمت از برنامه بدون حضور تماشاگر شده است.

- فصل دوم مسابقه عصر جدید در حالی روانه آنتن شده که همزمانی تولید آن با چالش فراگیری ویروس کرونا ، منجر به ضبط دو قسمت از برنامه بدون حضور تماشاگر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، این روزها فصل جدید برنامه عصر جدید در حالی پخش قسمت های مقدماتی خود را آغاز کرده است که برای برخی از علاقمندان سوال است آیا هنوز فرصت دارند برای این برنامه فیلم، بفرستند و شانس خود را بیازمایند یا خیر؟ اما این فصل از برنامه با یک مرحله مقدماتی با عنوان راستی آزمایی پخش خود را آغاز کرده بنابراین همه فیلم های ارسالی در همین مرحله بررسی و راه یافتگان به مسابقه مشخص شده اند و علاقمندان باید منتظر فصل های بعدی باشند.

ارسال بیش از 12 هزار ویدئو به عصر جدید برای فصل دوم عصر جدید بیشتر از 12 هزار فیلم از طرف متقاضیان ارسال شده که توسط تیمی از عوامل برنامه طی سه تا چهار ماه بررسی و از میان آن ها تعدادی انتخاب شده اند.

سپس از میان این ها حدود 1000 نفر به صورت حضوری به لوکیشن برنامه دعوت شده و در دور بعدی از میان آن ها 400 نفر به مرحله آزمون نهایی راه پیدا کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«عصر جدید2» چه تغییراتی دارد؟/ شرایط ضبط برنامه در چالش «کرونا»

«عصر جدید2» چه تغییراتی دارد؟/ شرایط ضبط برنامه در چالش «کرونا»